Strona główna  |  Wydawnictwo  |  MICE POLAND  |  Kontakt  |  Sponsoring

 
O miesięczniku MICE Poland

»

MICE Poland jest jedynym pismem w Polsce opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.

W magazynie ukazują się publikacje dotyczące zarówno rynku eventów, konferencji i kongresów, jak i incentive i podróży biznesowych. 

Podejmowane tematy ujęte są z perspektywy zlecających wydarzenia(event managerów, marketerów, planistów konferencyjnych w korporacjach, stowarzyszeniach i instytucjach), ich organizatorów (event managerów z agencji eventowych, incentive, PCO, DMC) oraz podwykonawców, świadczących wszelkiego rodzaju usługi, niezbędne w realizacji eventów. 

MICE Poland przedstawia relację na linii klient – agencja – dostawcy usług oraz prezentuje światowe trendy i raporty, dotyczące tego rynku. 

Co miesiąc w MICE Poland ukazują się:

  • informacje dotyczące zmian na rynku, w poszczególnych firmach sektora, stowarzyszeniach branżowych,
  • informacje o realizowanych przedsięwzięciach eventowych, przetargach, zdobytych klientach
  • opinie i komentarze ludzi z branży
  • prezentacje sylwetek, przebiegu kariery zawodowej ludzi tworzących ten sektor
  • rozmowy z ekspertami i praktykami ze świata
  • analizy poszczególnych segmentów rynku
  • materiały warsztatowe, studia przypadków, bazy kontaktów
  • prezentacje destynacji i obiektów
  • relacje z targów i wydarzeń środowiskowych

Misją MICE Poland jest także promocja, wciąż tworzącej się w Polsce, branży spotkań oraz efektywności i skuteczności narzędzi, jak m.in. event i incentive.

Miesięcznik MICE Poland istnieje na rynku od 2002 roku.

 

MICE Poland kreuje Osobowości

Skierowany jest on do przedstawicieli polskiego przemysłu spotkań. Jego celem jest wyróżnienie osób cechujących się profesjonalizmem i skutecznością, które w danym roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój branży. Wyboru na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników miesięcznika MICE Poland dokona specjalnie powołana w tym cel Kapituła.

Film z Gali OR 2015

»



Fotorelacja z Gali OR 2015 - do pobrania.

»



Film z Gali OR 2014

»

Film z Gali OR 2013

»

Film z Gali OR 2012

»

Odkrycie MPI Poland

»

Nagroda „Odkrycie Roku 
MPI Poland” 


Jej celem jest wyróżnienie osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu zaistniały na arenie polskiej branży spotkań. Nagroda ma za zadanie ukazać osoby wyjątkowe, o dużym potencjale. Ma być także dla nich motywacją do kontynuacji podjętej drogi rozwoju osobistego. Poprzez przyznawane wyróżnienie stowarzyszenie MPI chce pomagać przyszłym liderom branży.  Decyzje o uhonorowaniu tytułem „Odkrycie Roku MPI Poland” podejmuje kapituła, w której skład wchodzi zarząd stowarzyszenia. Patronat „MICE Poland”.


–  Odkrycie Roku to konkurs zainicjowany przez MPI Poland. Chcemy ukazać naszej branży przyszłych jej liderów oraz pomoc młodym, wschodzącym gwiazdom w niej zaistnieć. Dzięki ścisłej współpracy z MICE Poland możemy kreować przyszłe „Osobowości”. Nasze dotychczasowe wybory sprostały oczekiwaniom. – Wojciech Liszka dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Radisson Blu Kraków Prezes MPI Poland Club