Strona główna  |  Wydawnictwo  |  MICE POLAND  |  Kontakt  |  Sponsoring

 
Aktualności

»

Dywersyfikujemy podejście do event marketingu

W sierpniowym wydaniu MICE Poland rozmawiamy
z Joanną Świderską, marketing managerem
Philips Lighting Poland o wielopoziomowości
i interdyscyplinarności event marketingu.

 

Jaką część wszystkich działań marketingowych Phillips Lighting Poland zajmuje event marketing i z czego wynikają takie proporcje?
 
To część znacząca. Innowacyjność od zawsze wpisywała się w działalność Philips, dotyczy to również strategii marketingowych. Dlatego w wielu segmentach, event marketing jest bardzo często jedną z wiodących form promocji strategicznych tej idei. Wynika to przede wszystkim ze skuteczności, niejednokrotnie determinowanej jego wyjątkowa cecha, jaką jest dwukierunkowość. To właśnie ona pozwala precyzyjnie oddziaływać na naszych partnerów, a dzięki bezpośredniemu kontaktowi, umożliwia poznanie ich postaw i opinii. A taki indywidualny feedback jest bezcenny, czego myślę, że nie trzeba nikomu tłumaczyć.
 ...

Była pani zaskoczona nominacją Osobowości Roku MICE Poland w kategorii zleceniodawca? Czy taka nominacja jest dawką dodatkowej pewności w pracy. I czy pojawia się myśl, że w kolejnych latach będzie szansa na wygraną?

 Zaskoczona to mało powiedziane. Zupełnie nie liczyłam się z tym, że wejdę w poczet osób wyróżnionych za działania marketingowe. Kiedy dostałam wiadomość o nominacji, nie wzięłam jej poważnie i troszeczkę zignorowałam. Dopiero następnego dnia, kiedy organizator zadzwonił do mnie z gratulacjami, dotarło do mnie, że to się dzieje naprawdę. Nominacja dodała mi absolutnie wiatru w żagle. Cieszę się niezmiernie, że to co robię zostało zauważone i docenione, za co bardzo serdecznie chciałabym podziękować kapitule i wszystkim, którzy przyczynili się do mojej nominacji. (mdz)


Cała rozmowa do przeczytania w sierpniowym wydaniu miesięcznika MICE Poland 

 

 

2015-08-13 16:26:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2016-07-02 12:36 Magda

Thought it wodlun't to give it a shot. I was right.

Komentarz:
Podpis:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

MICE Poland kreuje Osobowości

Skierowany jest on do przedstawicieli polskiego przemysłu spotkań. Jego celem jest wyróżnienie osób cechujących się profesjonalizmem i skutecznością, które w danym roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój branży. Wyboru na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników miesięcznika MICE Poland dokona specjalnie powołana w tym cel Kapituła.

Film z Gali OR 2015

»



Fotorelacja z Gali OR 2015 - do pobrania.

»



Film z Gali OR 2014

»

Film z Gali OR 2013

»

Film z Gali OR 2012

»

Odkrycie MPI Poland

»

Nagroda „Odkrycie Roku 
MPI Poland” 


Jej celem jest wyróżnienie osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu zaistniały na arenie polskiej branży spotkań. Nagroda ma za zadanie ukazać osoby wyjątkowe, o dużym potencjale. Ma być także dla nich motywacją do kontynuacji podjętej drogi rozwoju osobistego. Poprzez przyznawane wyróżnienie stowarzyszenie MPI chce pomagać przyszłym liderom branży.  Decyzje o uhonorowaniu tytułem „Odkrycie Roku MPI Poland” podejmuje kapituła, w której skład wchodzi zarząd stowarzyszenia. Patronat „MICE Poland”.


–  Odkrycie Roku to konkurs zainicjowany przez MPI Poland. Chcemy ukazać naszej branży przyszłych jej liderów oraz pomoc młodym, wschodzącym gwiazdom w niej zaistnieć. Dzięki ścisłej współpracy z MICE Poland możemy kreować przyszłe „Osobowości”. Nasze dotychczasowe wybory sprostały oczekiwaniom. – Wojciech Liszka dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Radisson Blu Kraków Prezes MPI Poland Club