Strona główna  |  Wydawnictwo  |  MICE POLAND  |  Kontakt  |  Sponsoring

 
Aktualności

»

Polska ma wielki potencjał

Z Rhondą Brewer, przewodniczącą Society for Incentive Travel Excellence (SITE) i wiceprezesem ds. sprzedaży w Maritz Travel Company o perspektywach polskiego rynku incentive oraz planach strategii SITE rozmawia Michał Dzida.

 

SITE prowadzi działania na  rzecz wzrostu znaczenia sektora MICE, ze szczególnym naciskiem na incentive. Jak ocenia Pani kondycję polskiej branży?

Polska jest nadal wzrastającym rynkiem, a jako destynacja zyskuje coraz więcej zainteresowania. Jestem bardzo podekscytowana faktem, że udało się nam założyć oddział w Polsce. Jesteśmy w waszym kraju po to by wspierać rynek i pomagać w jego rozwoju. Polska ma wielki potencjał także, jako źródło klientów dla zachodnich rynków. Polskie agencje incentive powinny drobiazgowo przeanalizować, co odmiennego mogą zaoferować stronie korporacyjnej, odróżniającego ich od ofert innych konkurentów europejskich. Kluczową sprawą jest znalezienie przewagi konkurencyjnej. Bez niej znacznie trudniej i dłużej polski rynek incentive będzie przebijał kolejne bariery.

Bazując na swoim 20-letnim doświadczeniu, jakie rady ma Pani dla przedstawicieli polskiego incentive?

Jesteśmy przekonani, że oddział SITE Poland będzie miał znaczący wpływ na rozwój i wzmocnienie branży incentive w Polsce. Moją główną radą dla Polaków jest by angażowali się lokalnie i międzynarodowo. By spojrzeli na kilka aspektów z szerszej perspektywy. Poza tym należy budować sieci współpracy i wiedzy o incentive travel, oferować przy każdej możliwości zalety Polski, jako destynacji i pomagać swoim klientom w odpowiednim przedstawianiu korzyści wyjazdów motywacyjnych właścicielom firm. Polacy, jako członkowie SITE będą mieli możliwości ściślejszej kooperacji z innymi oddziałami zrzeszonymi w stowarzyszeniu. Najlepsze firmy z rynku MICE mogą bezpośrednio pomagać im w rozwoju własnych biznesów. Członkowie polskiego oddziału SITE dostaną dostęp do prowadzonych przez nas programów edukacyjnych dotyczących rynku incentive, a także do badań prowadzonych przez SITE Foundation. Koncentrują się one na ukazywaniu korzyści wynikających z prowadzenia programów motywacyjnych.

 

Mapa najpopularniejszych destynacji incentive stale ewoluuje. Które miejsca najbardziej zyskają w najbliższych latach?
Nie jestem w stanie określić dokładnych lokalizacji, to prawda, że rynek się zmienia, jednak musimy pamiętać, że zleceniodawcy i organizatorzy w kwestii wyjazdów motywacyjnych mają własne priorytety i założenia. Stąd bardzo ciężko jest generalizować. Mając to na uwadze, za pewnik uważam jedynie fakt, że będą zyskiwały destynacje z wzrastających rynków. Doświadczeni organizatorzy nie powinni bać się nowych miejsc. Tym bardziej, że wielu ich klientów odwiedziło już mnóstwo krajów, a najbardziej ekscytują, kolejne nowe miejsca. Pamiętajmy by nie decydować się jedynie, na wybrane destynacje. Ja wiem, że sprawdzone miejsca to gwarancja udanego wyjazdu, ale nie możemy się przyzwyczajać, bo rutyna zabija biznes. Oczywiście wchodzi w to element, pewnego ryzyka. Ale to naszym zadaniem jest odpowiednio go zbilansować z potencjalnymi korzyściami. Musimy oczywiście mieć się na baczności, bo zagrożenie ze strony międzynarodowego terroryzmu obejmuje niemal cały świat. To właśnie terroryzm, i kryzys finansowy uważam za dwa największe zagrożenia dla branży w dzisiejszych czasach.

Ma Pani ogromne doświadczenie w sprzedaży w firmie Maritz Travel Company.Jakimi eksperckimi radami może się Pani podzielić z działami sprzedaży polskich agencji incentive, by miały szansę na zwiększenie obrotów? Najlepszą radą, jaką mogę dać, to nigdy nie przestawajcie słuchać innych i uczyć się.
To w praktyce oznacza, że by zrozumieć potrzeby klientów musimy słuchać ich w zakresie tego, jakie są ich cele biznesowe. Ponadto należy korzystać z cennych badań i programów oferowanych chociażby przez SITE, by pozostawać na bieżąco ze światowymi trendami. Przemysł spotkań i założenia klientów ciągle się zmieniają. Najważniejszą rzeczą dla nowoczesnego meeting plannera jest przygotowanie długoterminowej strategii. Takie planowanie będzie wsparciem dla strategii działań klienta. Pamiętajmy to niesamowita branża. Czerpmy z tego przyjemność, jednak pamiętamy, że nic nie jest nam dane z góry, na wszystko trzeba ciężko zapracować.

Czytaj więcej w czerwcowym numerze MICE Poland.

2015-06-26 10:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2016-07-02 12:32 Lola

Just what the doctor orerded, thankity you!

2016-07-02 21:34 Nevea

I want to buy karboon smart tab 2. Tell me we can use inreentt through sim card, not by dongle. Can use internet like mobile phone sim card.

2016-07-03 04:37 Roberta

Thank you so much for this <a href="http://keyzxcu.com">aricelt,</a> it saved me time!

2016-07-03 04:58 Elmira

It's always a pleasure to hear from someone with <a href="http://tqohelxk.com">expeetisr.</a>

2016-07-04 08:49 Amelia

Glad I've finally found sohemting I agree with! http://nffhbuzttt.com [url=http://koxoynmvolp.com]koxoynmvolp[/url] [link=http://gfbsywnyqwi.com]gfbsywnyqwi[/link]

2016-07-04 09:10 Lois

That's cleared my thoughts. Thanks for coguiibttrnn. http://tyhozszqu.com [url=http://ikxpqw.com]ikxpqw[/url] [link=http://uzhigwdizl.com]uzhigwdizl[/link]

2016-07-04 14:09 Melvina

How neat! Is it really this <a href="http://iwwnyltp.com">siplem?</a> You make it look easy.

2016-07-05 08:46 Flora

That's a brilliant answer to an <a href="http://illmiw.com">inseiettrng</a> question

2016-07-05 15:19 Latricia

You've got to be kidding me-it's so trpenaarsntly clear now! http://riiusr.com [url=http://fwaeeggsy.com]fwaeeggsy[/url] [link=http://xxinbjhm.com]xxinbjhm[/link]

2016-07-05 15:37 Dolly

Holy Toeold, so glad I clicked on this site first! http://owmcbwsh.com [url=http://giwhbt.com]giwhbt[/url] [link=http://lvyqpbiicl.com]lvyqpbiicl[/link]

Komentarz:
Podpis:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

MICE Poland kreuje Osobowości

Skierowany jest on do przedstawicieli polskiego przemysłu spotkań. Jego celem jest wyróżnienie osób cechujących się profesjonalizmem i skutecznością, które w danym roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój branży. Wyboru na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników miesięcznika MICE Poland dokona specjalnie powołana w tym cel Kapituła.

Film z Gali OR 2015

»



Fotorelacja z Gali OR 2015 - do pobrania.

»



Film z Gali OR 2014

»

Film z Gali OR 2013

»

Film z Gali OR 2012

»

Odkrycie MPI Poland

»

Nagroda „Odkrycie Roku 
MPI Poland” 


Jej celem jest wyróżnienie osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu zaistniały na arenie polskiej branży spotkań. Nagroda ma za zadanie ukazać osoby wyjątkowe, o dużym potencjale. Ma być także dla nich motywacją do kontynuacji podjętej drogi rozwoju osobistego. Poprzez przyznawane wyróżnienie stowarzyszenie MPI chce pomagać przyszłym liderom branży.  Decyzje o uhonorowaniu tytułem „Odkrycie Roku MPI Poland” podejmuje kapituła, w której skład wchodzi zarząd stowarzyszenia. Patronat „MICE Poland”.


–  Odkrycie Roku to konkurs zainicjowany przez MPI Poland. Chcemy ukazać naszej branży przyszłych jej liderów oraz pomoc młodym, wschodzącym gwiazdom w niej zaistnieć. Dzięki ścisłej współpracy z MICE Poland możemy kreować przyszłe „Osobowości”. Nasze dotychczasowe wybory sprostały oczekiwaniom. – Wojciech Liszka dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Radisson Blu Kraków Prezes MPI Poland Club