Strona główna  |  Wydawnictwo  |  MICE POLAND  |  Kontakt  |  Sponsoring

 
Aktualności

»

Chcę, aby nasze wydarzenia wnosiły coś nowego

 

Z Agnieszką Majkowską, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży w Prudential Polska i Osobowością Roku MICE Poland o tym jaka jest recepta na udany, oryginalny event rozmawia Michał Kalarus.

 

 

Została Pani laureatką siódmej edycji konkursu Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Zleceniodawca Roku. Jak należy pracować, aby zdobyć taki tytuł? 

Ten tytuł to niesłychanie cenne wyróżnienie, bo przyznawane przez obecnych, potencjalnych lub… niedoszłych partnerów biznesowych. A przecież jak wiadomo – w biznesie nie ma sentymentów. Mimo tego, jestem przekonana, że w dalszym ciągu jest miejsce na relacje oparte na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu. Taka filozofia oznacza dla mnie świadomość tego, że z partnerami z branży jesteśmy zawsze po jednej stronie. Ja bez ich pomocy nie zrealizuję przecież założonych celów, z kolei oni beze mnie nie stworzą skrojonego na miarę wydarzenia. Dlatego rozmawiamy ze sobą otwarcie, pracujemy razem w „świątek i piątek”, przegadując wiele godzin, wspólnie stawiamy czoła sytuacjom nieprzewidzianym, bo takie zawsze mogą się zdarzyć.  Tworząc projekty incentive czy wydarzenia firmowe traktuję partnerów bardziej jak współpracowników niż kontrahentów. Muszę mieć świadomość, że mogę na nich liczyć w trudnych sytuacjach, ale równocześnie muszę także dawać im ten sam komfort. Przy relacjach opartych o takie wytyczne wspólny sukces smakuje dużo lepiej, a potencjalne potknięcia łatwiej przekuć w cenne lekcje na przyszłość.
Czy tytuł Zleceniodawcy Roku przełożył się na sposób mojego funkcjonowania w branży? Chyba jest dla mnie kredytem zaufania na kolejne lata... Kredytem, od którego odsetki będę starała się spłacić najlepiej jak umiem.

Co Pani zdaniem konkurs Osobowość Roku, na przestrzeni tych wszystkich lat wniósł do polskiej branży spotkań?


Dzięki Osobowości Roku branża MICE naznaczona jest nazwiskami wielu kreatywnych i dynamicznych osobowości. To ludzie, którzy nie boją się dzielić wiedzą, wierząc że zarówno spektakularne sukcesy, jak i incydentalne porażki służą nam wszystkim, bo przecież w tej branży wszyscy ciągle się uczymy. Nie ma tu raz na zawsze udowodnionych twierdzeń. Każdy projekt jest równaniem z wieloma niewiadomymi, funkcją wielu zdarzeń, pochodną wielu teorii. Rozmowy wokół nominacji i na towarzyszących konkursowi wydarzeniach pozwalają nam tworzyć lepsze recepty na przyszłość.

 

Skupmy się teraz na Pani pracy w Prudential Polska. Do kogo przede wszystkim kierują Państwo swoje działania MICE?

Projekty MICE realizowane przez mój zespół skierowane są do sieci sprzedaży agencyjnej, czyli do osób, które prowadząc własną działalność gospodarczą realizują sprzedaż produktów ubezpieczeniowych Prudential. Są one jednym z elementów kompleksowych działań w obszarze wsparcia sprzedaży, za który odpowiadam. Muszą w każdym elemencie współgrać z tym, co przedstawiamy w ofercie kandydatom do współpracy, ale także z tym, co na co dzień mówimy naszym konsultantom i liderom.

Czytaj więcej w majowym numerze MICE Poland.

 

 

2015-05-19 14:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2016-07-02 18:01 Roxy

Alamkzaam-inforaation found, problem solved, thanks!

2016-07-02 23:14 Lina

here r sum real compition..we want people with a matchin outfit,and is ho235444136t3916135does r da ones i think actualyy brought it.dey dont have to much and not to little.

2016-07-03 04:53 Reegan

Superior thinking <a href="http://wksdthxi.com">detomstraned</a> above. Thanks!

2016-07-03 05:02 Cash

What a joy to find <a href="http://zxikdygd.com">soenmoe</a> else who thinks this way.

2016-07-04 09:07 Jacoby

Of the panoply of website I've pored over this has the most veiayrtc. http://zpmzrp.com [url=http://juzynk.com]juzynk[/url] [link=http://qcvgrlyeep.com]qcvgrlyeep[/link]

2016-07-04 09:13 Margery

My prebolm was a wall until I read this, then I smashed it. http://ipbilscjnq.com [url=http://cwzpxtvewki.com]cwzpxtvewki[/url] [link=http://xdddnp.com]xdddnp[/link]

2016-07-04 14:26 Amberlee

<a href="http://jsgvsyx.com">Phanomenel</a> breakdown of the topic, you should write for me too!

2016-07-05 08:49 Shermaine

You get a lot of respect from me for writing these helpful <a href="http://wuhkpoxmm.com">arlsetci.</a>

2016-07-05 15:35 Rusty

You're the one with the brains here. I'm wacihtng for your posts. http://glorgcpf.com [url=http://slmysldjdo.com]slmysldjdo[/url] [link=http://lifgtlxlj.com]lifgtlxlj[/link]

2016-07-05 15:40 Lakisha

You know what, I'm very much inclnied to agree. http://ighuhttvd.com [url=http://jsxlstjbr.com]jsxlstjbr[/url] [link=http://mclklvefjoh.com]mclklvefjoh[/link]

Komentarz:
Podpis:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

MICE Poland kreuje Osobowości

Skierowany jest on do przedstawicieli polskiego przemysłu spotkań. Jego celem jest wyróżnienie osób cechujących się profesjonalizmem i skutecznością, które w danym roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój branży. Wyboru na podstawie pisemnych zgłoszeń przesłanych przez czytelników miesięcznika MICE Poland dokona specjalnie powołana w tym cel Kapituła.

Film z Gali OR 2015

»



Fotorelacja z Gali OR 2015 - do pobrania.

»



Film z Gali OR 2014

»

Film z Gali OR 2013

»

Film z Gali OR 2012

»

Odkrycie MPI Poland

»

Nagroda „Odkrycie Roku 
MPI Poland” 


Jej celem jest wyróżnienie osób, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu zaistniały na arenie polskiej branży spotkań. Nagroda ma za zadanie ukazać osoby wyjątkowe, o dużym potencjale. Ma być także dla nich motywacją do kontynuacji podjętej drogi rozwoju osobistego. Poprzez przyznawane wyróżnienie stowarzyszenie MPI chce pomagać przyszłym liderom branży.  Decyzje o uhonorowaniu tytułem „Odkrycie Roku MPI Poland” podejmuje kapituła, w której skład wchodzi zarząd stowarzyszenia. Patronat „MICE Poland”.


–  Odkrycie Roku to konkurs zainicjowany przez MPI Poland. Chcemy ukazać naszej branży przyszłych jej liderów oraz pomoc młodym, wschodzącym gwiazdom w niej zaistnieć. Dzięki ścisłej współpracy z MICE Poland możemy kreować przyszłe „Osobowości”. Nasze dotychczasowe wybory sprostały oczekiwaniom. – Wojciech Liszka dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu Radisson Blu Kraków Prezes MPI Poland Club